Menu
RssFacebookAgencja Reklamowa MiroArt
Menu Pomocy

FAQ

1.Jak wczytać wiele zdjęć jednocześnie?

Aby wczytać zdjęcia klikamy w ikonę STRONY  następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony do której chcemy dodać zdjęcia. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę GALERIA .
Aby wybrać zdjęcia klikamy w przycisk "Wybierz zdjęcia" i w oknie, które się pojawi wskazujemy pliki zdjęć do wczytania.
Możemy zaznaczyć wiele zdjęć jednoczenie. Po wybraniu zdjęć klikamy przycisk "Otwórz".
Zdjęcia zaczną się wczytywać automatycznie po ich wybraniu. W trakcie wczytywania zdjęć można wybierać kolejne zdjęcia poprzez kliknięcie przy

2.Usunąłem stronę, czy mogę ją odzyskać?

Oczywiście, usunięta strona, zdjęcie czy załącznik znajduje się w KOSZU . Po kliknięciu w ikonę KOSZ można znaleźć wszystkie usunięte elementy strony. Gdy usuniętych elementów jest wiele można posłużyć się podręczną wyszukiwarką lub ustawić sortowanie w odpowiednich kolumnach. 
Po odnalezieniu usuniętej strony klikamy przycisk Przywróć . Strona zostanie przywrócona do pierwotnej lokalizacji. W przypadku, gdy nie istnieje pierwotna lokalizacja strony, strona zostanie przywrócona jako link zerowego poziomu w menu.

3.Jak wstawić mapę do treści strony?

Aby wstawić mapę Google do treści strony należy kliknąć w edytorze tekstu w miejsce, w którym ma być wstawiona mapa, a następnie wybrać ikonę "Wstaw/edytuj mapę Google" .
Opis działań mających na celu personalizację ustawień mapy oraz dodawanie punków, opisów itd. znajdziesz w dziale Edytor -> Wstaw/edytuj mapę Google.

4.Jak włączyć komentarze na stronie?

Aby włączyć komentarze klikamy w ikonę STRONY  następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony w której chcemy uaktywnić komentarze. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę KOMANTARZE .
Następnie zaznaczamy opcję: Włącz komntarze na tej stronie .
Od tego momentu użytkownicy będą mogli czytać i pisać komentarze na tej stronie.

5.W jaki sposób wyłączyć widoczność strony?

Aby wyłączyć widoczność strony klikamy w ikonę STRONY  następnie klikamy w menu po lewej kolumnie nazwę strony, którą chcemy wyłączyć. Po wczytaniu się strony klikamy zakładkę USTAWIENIA . Odznaczamy opcję "Strona aktywna" , następnie klikamy przycisk Zapisz. Od tego momentu strona nie będzie widoczna jedynie w panelu administracyjnym. Domyślnie każda strona ma zaznaczoną opcję "Strona aktywna".

6.Jak zmienić dane do faktury

Klikamy w ikonę KONFIGURACJA , następnie z menu po lewej stronie klikamy w link Dane bilingowe. Po wczytaniu się strony aktualizujemy dane. Dane bilingowe są poufne i służą jedynie do prowadzenia działań księgowych.

7.Jak ustawić żeby główny baner był widoczny na każdej podstronie?

 Aby ustawić baner widoczny na każdej podstronie klikamy w ikonkę BANERY ,  wybieramy interesujący nas baner w kategorii "Baner standardowy". Zaznaczenie tego pola będzie oznaczać, że nasz baner będzie wyświetlany na każdej podstronie.  Natomiast odznaczenie tego pola będzie wyświetlany tylko na stronie głównej.   

9.Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?

 Aby przypomnieć hasło do panelu logowania klikamy "Zapomniałem hasła". 
Wpisujemy "Użytkownik" oraz "Adres e-mail". Po wypełnieniu danych na adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło do logowania.